Шляхи подальшого використання об’єкту покупці вирішують самостійно згідно з чинним законодавством.
Оглянути майно можливо щоденно, крім вихідних та святкових днів, за його місцезнаходженням, попередньо зателефонувавши за тел. (0532) 56-00-37, 56-51-05.
Прийом заявок на участь в аукціоні проводиться за адресою: 36039, м. Полтава, вул. Шевченка, 52, к. 408 (відділ біржових операцій) та закінчується 19 серпня 2016 року о 17.00 год.
Учасники аукціону:
- сплачують реєстраційний внесок у розмірі 17,00 грн., на розрахунковий рахунок № 37183005002042 в ГУДКС України у Полтавській області, МФО 831019, код ЄДРПОУ 13967034, отримувач: управління майном комунальної власності міста;
- вносять гарантійний внесок у розмірі 10 % від початкової вартості продажу об'єкту (з ПДВ):
по лоту № 1 – 1 338 040,49 грн. на розрахунковий рахунок № 37183005002042 в ГУДКС України у Полтавській області, МФО 831019, код ЄДРПОУ 13967034, отримувач: управління майном комунальної власності міста, шляхом безготівкового перерахування з відкритих у банках України рахунків.
Квитанції про сплату подаються разом з заявкою на участь в аукціоні.
Витрати з організації та проведення аукціону покладаються на покупця (переможця аукціону), який в момент подання заявки на участь в аукціоні, обов’язково укладає договір про умови участі в аукціоні з його організатором.
Покупець (переможець аукціону) зобов’язаний сплатити кошти за придбане на аукціоні майно протягом 5 (п’яти) банківських днів від дати проведення аукціону, у гривнях, на розрахунковий рахунок № 37183005002042 в ГУДКС України у Полтавській області, МФО 831019, код ЄДРПОУ 13967034, отримувач: управління майном комунальної власності міста, шляхом безготівкового перерахування з відкритих ним у банках України рахунків.
Отримати додаткову інформацію щодо умов участі в аукціоні можливо за адресою: м. Полтава, вул. Шевченка, 52, к. 408 (відділ біржових операцій) тел. (0532) 56-00-37, 56-51-05.
Розпорядок роботи Української універсальної біржі: понеділок - п’ятниця з 8.30 до 17.30.