Календар оновлень:

Події міста:22.07.2024, 16:22
Полтавцям до відома:22.07.2024, 16:41
Заяви прес-служби:13.11.2023, 08:49
Документи:22.07.2024, 00:00
 
Останнє оновлення: 22.07.2024, 16:41
ГородянамЦ Н А П Для юридичних осіб Для бізнесу та інвестора For foreign visitors
Петиція Публічна інформація Документи Місто Міська влада Події міста Приймальня Всі розділи
Полтава

Офіційний сайт Полтавської міської ради
та виконавчого комітету

Полтава — перлина України,
її історична і духовна скарбниця —
місто, в якому хочеться жити.

Адміністративне оскарження рішення комісій щодо неврахування таблиці даних: що треба знати платнику ПДВ?

12.06.2024, 09:29

Відповідно до пункту 3 Порядку розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (зі змінами, далі – Порядок) скарга подається платником ПДВ (далі – платник податку) протягом 10 робочих днів, що настають за днем прийняття рішення комісією регіонального рівня.

Згідно з пунктом 5 Порядку скарга подається платником податку в електронній формі засобами електронного зв’язку з дотриманням вимог Податкового кодексу України від 02 грудня 2011 року № 2755-VI (далі – ПКУ), Законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг», від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» і реєструється ДПС у день її надходження (додатки 1 – 3).

Пунктом 6 Порядку визначено, що ДПС постійно розміщує на своєму вебсайті (за посиланням https://tax.gov.ua ) відомості щодо засобів електронного зв’язку, якими може подаватися скарга.

Скарга підписується та подається особисто платником податку або його уповноваженим представником. Якщо скарга підписується та подається уповноваженим представником платника податку, до неї додається належним чином завірена копія документа, який засвідчує повноваження такого представника відповідно до законодавства (п. 9 Порядку розгляду скарги).

Згідно з п. 10 Порядку скарга повинна містити дані про:

- найменування або прізвище, ім’я та по батькові платника податку, який подає скаргу;

- індивідуальний податковий номер платника податку;

- податковий номер або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта);

- номер та дату оскаржуваного рішення комісії регіонального рівня;

- інформацію про причини незгоди платника податку з рішенням комісії регіонального рівня;

- відомості про оскарження рішення комісії регіонального рівня в судовому порядку;

- вимоги платника податку, який подає скаргу.

У разі подання скарги на рішення комісії регіонального рівня платник податку має право додати до скарги, зокрема, про неврахування таблиці даних платника ПДВ – пояснення та копії документів, які підтверджують інформацію, зазначену у таблиці даних платника ПДВ (п. 11 Порядку).

Рішення комісії центрального рівня не підлягає адміністративному оскарженню та може бути оскаржено в судовому порядку у строки, визначені ст. 56 ПКУ.

 

 

Головне управління ДПС у Полтавській області

Городянам