Календар оновлень:

Події міста:Сьогодні, 17:34
Полтавцям до відома:Сьогодні, 18:36
Заяви прес-служби:13.11.2023, 10:49
Документи:Сьогодні, 02:00
 
Останнє оновлення: 15.01.2025, 18:36
МістянамЦ Н А П Для юридичних осіб Для бізнесу та інвестора For foreign visitors
Петиція Публічна інформація Документи Місто Міська влада Події міста Приймальня Всі розділи
Полтава

Офіційний сайт Полтавської міської ради
та виконавчого комітету

Полтава — перлина України,
її історична і духовна скарбниця —
місто, в якому хочеться жити.

Полтавців запрошують пройти онлайн-опитування стосовно доступності публічних послуг у сфері соціального захисту населення

31.05.2024, 12:46

Безбар’єрність для всіх і кожного.

Питання забезпечення безперешкодного доступу всіх груп населення, в тому числі маломобільних,  до різних сфер життєдіяльності залишається актуальним на сьогоднішній день.

Однією із пріоритетних складових державної політики є створення безперешкодного середовища для всіх груп населення, забезпечення рівних можливостей кожній людині у реалізації своїх прав, отримання послуг на рівні з іншими шляхом інтегрування фізичної, інформаційної, цифрової, соціальної, громадянської, економічної та освітньої безбар’єрності на всіх рівнях – від державного до місцевого. 

Розпорядженнями Уряду прийнята Національна стратегія зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року та затверджений план заходів з її реалізації на 2023-2024 роки.

В умовах воєнного стану населення посилено зіштовхується з життєвими ситуаціями, які потребують отримання публічних (адміністративних) послуг, що надаються органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.

Публічна послуга – це юридично або соціально значуща дія суб’єкта надання публічної (електронної публічної) послуги, у тому числі адміністративна послуга, за заявою (зверненням, запитом) суб’єкта звернення або без такого звернення, у результаті якої набуваються, переходять, припиняються права та/або здійснюються обов’язки суб’єктом звернення, надаються відповідні матеріальні та/або нематеріальні блага суб’єкту звернення.

Для з’ясування та оцінки стану доступності публічних (адміністративних) послуг у сфері соціального захисту населення Національною соціальною сервісною службою України проводиться онлайн-опитування.

Пройти анонімне анкетування може кожен бажаючий  за посиланнями:

Анкета для опитування щодо доступності публічних послуг у сфері соціального захисту населення

Анкета оцінювання доступності публічних послуг

Містянам