Календар оновлень:

Події міста:Сьогодні, 09:00
Полтавцям до відома:12.07.2024, 09:35
Заяви прес-служби:13.11.2023, 08:49
Документи:12.07.2024, 00:00
 
Останнє оновлення: 14.07.2024, 09:00
ГородянамЦ Н А П Для юридичних осіб Для бізнесу та інвестора For foreign visitors
Петиція Публічна інформація Документи Місто Міська влада Події міста Приймальня Всі розділи
Полтава

Офіційний сайт Полтавської міської ради
та виконавчого комітету

Полтава — перлина України,
її історична і духовна скарбниця —
місто, в якому хочеться жити.

Два сервісних центри Пенсійного фонду змінили місце розташування

10.01.2024, 16:17

Як повідомлялося наприкінці минулого року, змінили місце розташування відразу два структурних підрозділи Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області.

Один зі згаданих підрозділів – це сектор обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян (сервісний центр). Раніше фахівці цього сектору приймали представників силових структур з усіх питань, що стосуються роботи Фонду, на шостому поверсі приміщення за адресою Соборності,66.

З 9 січня сервісний центр для колишніх військовослужбовців розташований за такою адресою:

36000, м. Полтава, вул. Чорновола, 2 б.

Телефон «гарячої» лінії  – (0532)56-07-78.

Ще один підрозділ Головного управління, який змінив адресу – це відділ обслуговування громадян №13 (сервісний центр), який до цього був розташований в обласному центрі по вулиці Шевченка,7.

Віднині адреса відділу обслуговування громадян №13 така:

36000, м. Полтава, вул. Чорновола, 2 б.

Телефон «гарячої» лінії  – (0532)56-07-79.

Офіс займає перший поверх, тому приміщення найбільш пристосоване до прийому громадян, причому всіх без винятку категорій громадян, адже осередки Пенсійного фонду обслуговують людей незалежно від місця проживання, тобто, за принципом екстериторіальності.

Принагідно слід нагадати, що завдяки порталу електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) громадяни можуть зручно, без особистих візитів до сервісних центрів, взаємодіяти з Пенсійним фондом і дистанційно отримувати максимальний спектр послуг.

Як і раніше, консультації з будь-яких питань, що належать до компетенції Фонду, можна одержати за телефонами «гарячих» телефонних ліній сервісних центрів, номери яких - у вкладці «вибрані» фейсбук-сторінки Головного управління та у розділі «Контакти» інформаційної сторінки Головного управління вебпорталу Пенсійного фонду України.

Городянам