Календар оновлень:

Події міста:01.03.2024, 16:13
Полтавцям до відома:01.03.2024, 16:29
Заяви прес-служби:13.11.2023, 08:49
Документи:29.02.2024, 00:00
 
Останнє оновлення: 01.03.2024, 16:29
ГородянамЦ Н А П Для юридичних осіб Для бізнесу та інвестора For foreign visitors
Петиція Публічна інформація Документи Місто Міська влада Події міста Приймальня Всі розділи
Полтава

Офіційний сайт Полтавської міської ради
та виконавчого комітету

Полтава — перлина України,
її історична і духовна скарбниця —
місто, в якому хочеться жити.

Цифрові сервіси Пенсійного фонду допоможуть під час чергового епідсезону

24.11.2023, 08:45

Пройшов майже рік, як Пенсійний фонд України згідно із законодавчими змінами адмініструє процес призначення страхових виплат за соціальним страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та за соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві. Електронний реєстр листків непрацездатності став складовою частиною Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування – унікальною базою персоніфікованих відомостей про всіх застрахованих осіб, якою володіє Пенсійний фонд.

Як і раніше, лікарі та роботодавці, що опікуються страховими виплатами, формують листки непрацездатності та подають заяви-розрахунки, які містять інформацію про нараховані застрахованим особам кошти, через особистий електронний кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

За поданими заявами-розрахунками Пенсійний фонд України стабільно та оперативно фінансує страхові кошти для виплати лікарняних. Оплата лікарняних здійснюється, як це було і раніше,– перші 5 днів - роботодавцем за рахунок власних коштів, а, починаючи з шостого дня, – за рахунок страхових коштів. У випадку лікарняних внаслідок нещасного випадку на виробництві – з 18-го дня непрацездатності. 

Аналіз свідчить, що у вересні поточного року на цифрові платформи Фонду надійшло 3880 заяв-розрахунків від 1692 страхувальників, зареєстрованих в Полтавській області, на загальну суму понад 43 млн грн. У жовтні кількість поданих заяв значно збільшилася і склала 4695 від 1827 роботодавців на загальну суму 55,7 млн грн.

Окрім того, у Головному управлінні за вересень-жовтень опрацьовано відповідно 31 та 33 заяви на фінансування допомоги на поховання застрахованих осіб із загальною сумою 127,1 тис. грн і 135,3 тис. грн.

Наразі в Україні та на Полтавщині зокрема розпочався епідсезон, тому кількість людей, які хворіють на гострі респіраторні захворювання, дедалі збільшуватиметься. На жаль, цьогорічний епідсезон ускладнюється кількома особливостями, серед яких - ріст захворюваності серед військових, ВПО та інших категорій громадян; продовження міграції населення; активна циркуляція збудника коронавірусу на тлі відміни карантинних заходів тощо.

Нагадуємо, що завдяки порталу електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) громадяни можуть зручно, без особистих візитів до сервісних центрів, взаємодіяти з Пенсійним фондом і дистанційно отримувати максимальний спектр послуг.

Не ризикуйте своїм здоров’ям та життям!

Бережіть себе – збережете Україну!

 

Головне управління

Пенсійного фонду України в Полтавській області

Городянам