Календар оновлень:

Події міста:Сьогодні, 16:10
Полтавцям до відома:Сьогодні, 11:41
Заяви прес-служби:13.11.2023, 10:49
Документи:Сьогодні, 02:00
 
Останнє оновлення: 05.12.2024, 16:10
МістянамЦ Н А П Для юридичних осіб Для бізнесу та інвестора For foreign visitors
Петиція Публічна інформація Документи Місто Міська влада Події міста Приймальня Всі розділи
Полтава

Офіційний сайт Полтавської міської ради
та виконавчого комітету

Полтава — перлина України,
її історична і духовна скарбниця —
місто, в якому хочеться жити.

Інформаційне повідомлення про продаж на електронному аукціоні без умов об’єкта малої приватизації комунальної власності м. Полтави за адресою: вулиця Соборності, будинок 6 м. Полтава

23.09.2020, 09:09

1. Інформація про об'єкт приватизації:

Місцезнаходження об'єкта: м. Полтава, вулиця Соборності, будинок 6.

Найменування об'єкта: нежитлові приміщення в житловому будинку, загальною площею 127,7 кв.м, які знаходяться за адресою: вулиця Соборності, будинок 6, м. Полтава.

Опис об'єкта: нежитлові приміщення загальною площею 127,7 кв.м, розташовані в двоповерховій житловій будівлі.

Відповідно до адміністративно-територіального зонування об'єкт відчуження розташований в Шевченківському районі міста Полтави по вулиці Соборності, в центральній зоні міста, в районі житлової забудови з вбудованими підприємствами торгівлі та харчування, поряд паркові зони, пам'ятки історії та архітектури.

Вулиця Соборності - одна з головних вулиць Полтави, розташована в Київському та Шевченківському районах. Пролягає від Соборної площі до площі Зигіна. Вулиця Соборності - адміністративний, культурний і торговий центр міста.

Транспортна доступність - пішохідна.

Відстань до громадського центру міста - 1,4 км, відстань до центрального автовокзалу - 7,0 км, до залізничного вокзалу (Полтава-Київська) - 4,1 км, до залізничного вокзалу (Полтава-Південний) - 2,8 км.

Право власності зареєстровано 30.10.2015 реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна 769301753101.

Об'єкт відчуження перебуває в орендному користуванні: договір оренди від 05.03.2018 № 16/2 орендар - ТОВ «Стройснаб 11» площа орендованого майна - 127,7 кв.м, орендна плата - 9 396,46 грн з урахуванням ПДВ, строк дії договору до 31.12.2020. Орендарем виконані невід'ємні поліпшення на суму 322 226,00 грн (триста двадцять дві тисячі двісті двадцять шість грн. 00 коп.).

Балансоутримувач: Комунальне підприємство «ЖЕО-2» Полтавської міської ради.

Адреса балансоутримувача: 36000, м. Полтава, вул. І. Мазепи, 30.

Телефон балансоутримувача: (0532) 63-08-55.

Дані про об'єкт:

Фотографічне зображення та технічна документація об'єкта додаються.

2. Інформація про електронний аукціон та інформація про умови, на яких здійснюється приватизація об'єкта:

Спосіб проведення аукціону: аукціон без умов

Дата та час проведення аукціону: 05 жовтня 2020 року, година, о котрій починається аукціон, встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 09-00 до 18-00 години дня.

Аукціон проводиться відповідно до Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» та Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об'єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 № 432 «Про затвердження Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об'єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу» (зі змінами).

До участі в аукціоні не допускаються особи, на яких поширюються обмеження, визначені частиною другою статті 8 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».

Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні без умов, аукціоні із зниженням стартової ціни (подання цінових аукціонних пропозицій) встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 19-30 до 20-30 години дня, що передує дню проведення електронного аукціону.

Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 16-15 до 16-45 години дня проведення електронного аукціону.

3. Інформація про умови, на яких здійснюється приватизація об'єкта:

Стартова ціна об'єкта (без урахування ПДВ) для продажу на аукціоні без умов:

1 954 373,00 грн (один мільйон дев'ятсот п'ятдесят чотири тисячі триста сімдесят три грн 00 коп.), у тому числі вартість невід'ємних поліпшень, здійснених орендарем, ТОВ «Стройснаб 11», 322 226,00 грн (триста двадцять дві тисячі двісті двадцять шість грн. 00 коп.).

Розмір гарантійного внеску: 195 437,30 грн.

Стартова ціна об'єкта (без урахування ПДВ) для продажу на аукціоні із зниженням стартової ціни: 977 186,50 грн (дев'ятсот сімдесят сім тисяч сто вісімдесят шість грн 50 коп.).

Розмір гарантійного внеску: 97 718,65 грн.

Стартова ціна об'єкта (без урахування ПДВ) для продажу на аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій:

977 186,50 грн (дев'ятсот сімдесят сім тисяч сто вісімдесят шість грн 50 коп.).

Розмір гарантійного внеску: 97 718,65 грн.

Розмір реєстраційного внеску: 944,60 грн.

За результатами електронного аукціону на ціну продажу об'єкта нараховується ПДВ згідно з чинним законодавством.

Умови продажу об'єкта приватизації:

Відповідно до вимог п.3 ст.18 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» вартість невід'ємних поліпшень, здійснених орендарем, ТОВ «Стройснаб 11», у сумі 322 226,00 грн (триста двадцять дві тисячі двісті двадцять шість грн. 00 коп.) компенсується покупцем.

Ціна продажу об'єкта приватизації зменшується на суму компенсації невід'ємних поліпшень.

Якщо покупцем об'єкта приватизації стає орендар, вартість невід'ємних поліпшень зараховується йому під час остаточного розрахунку за об'єкт приватизації.

Покупець об'єкта малої приватизації комунальної власності м. Полтави за адресою: вулиця Соборності, будинок 6, м. Полтава зобов'язаний забезпечити компенсацію коштів, сплачених для проведення незалежної оцінки об'єкта приватизації в розмірі 3 366,00 грн (три тисячі триста шістдесят шість грн 00 коп.) та проведення рецензування звіту з незалежної оцінки нерухомого майна 900,00 грн (дев'ятсот грн 00 коп.) на рахунок органу приватизації.

4. Додаткова інформація:

Найменування установи (банку, казначейства), її місцезнаходження та номери рахунків у національній валюті, відкритих для внесення операторами електронних майданчиків гарантійних внесків, реєстраційних внесків потенційних покупців та проведення переможцями аукціонів розрахунків за придбані об'єкти:

на казначейські рахунки в національній валюті за такими реквізитами:

Одержувач: Управління майном комунальної власності міста

Рахунок IBAN UA638201720355589002000049503 (для перерахування оператором електронного майданчика реєстраційного та гарантійного внесків)

Рахунок IBAN UA638201720355589002000049503 (для проведення переможцем аукціону розрахунків за придбаний об'єкт)

Банк одержувача: Держказначейська служба України, м. Київ

МФО 820172

код ЄДРПОУ 13967034

Призначення платежу: (обов'язково вказати за що)

Посилання на перелік авторизованих майданчиків та їх рахунки, відкриті для оплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків: https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2.

Переможець електронного аукціону:

- підписує протокол про результати електронного аукціону та надає його оператору електронного майданчика, через якого ним подано цінову пропозицію, протягом трьох робочих днів з дня, наступного за днем його формування електронною торговою системою;

- укладає договір купівлі-продажу об'єкта приватизації з органом приватизації протягом 30 календарних днів з дня, наступного за днем формування протоколу про результати електронного аукціону.

Покупець сплачує ціну продажу об'єкта приватизації, визначену за результатами проведення аукціону в день нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу.

Час та місце проведення огляду об'єкта: ознайомитися з об'єктом за місцем його розташування можливо у робочі дні, попередньо узгодивши час з представником управління майном комунальної власності міста, за телефоном: (0532) 56-40-67.

Організатор аукціону:

Управління майном комунальної власності міста (код за ЄДРПОУ 13967034).

Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності, 36

Е-mail: majnopmr@rada-poltava.gov.ua

Контактний тел. (0532) 56-40-67. Час роботи Управління з 8-00 до 17-15 (крім вихідних), у п'ятницю з 8-00 до 16-00, обідня перерва з 12-00 до 13-00.

Заступник начальника відділу оренди та приватизації комунального майна: Бакаєнко Наталія Володимирівна.

5. Технічні реквізити інформаційного повідомлення:

Рішення тридцять четвертої сесії Полтавської міської ради від 12 червня 2020 року «Про затвердження умов продажу та висновку про вартість комунального майна за адресою: вул. Соборності, 6, м. Полтава», наказ Управління майном комунальної власності міста від 03 вересня 2020 № 76 «Про повторне призначення електронного аукціону з продажу об'єкта приватизації, затвердження інформаційного повідомлення про продаж на електронному аукціоні без умов об'єкта малої приватизації комунальної власності м. Полтави за адресою: вулиця Соборності, будинок 6, м. Полтава».

Унікальний КОД, присвоєний об'єкту приватизації під час публікації в електронній торговій системі

UA-AR-P-2020-03-05-000008-3

Період між аукціоном без умов та аукціоном із зниженням стартової ціни та аукціоном за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій:

30 календарних днів від дати аукціону (опублікування інформаційного повідомлення про приватизацію об'єкта).

Крок аукціону на аукціоні без умов: 19 543, 73 грн (1% від стартової ціни аукціону).

Крок аукціону на аукціоні із зниженням стартової ціни та аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій: 9 771,87 грн (1% від стартової ціни аукціону).

Загальна кількість кроків, на які знижується стартова ціна об'єкта на аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій, становить 3 кроки.

Розмір мінімального кроку аукціону встановлюється на рівні 1 відсотка стартової ціни об'єкта для продажу на аукціоні.

Єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій наводяться посилання на веб-сторінки операторів електронного майданчика, які мають право використовувати електронний майданчик і з якими адміністратор уклав відповідний договір: https://prozorro.sale/.

6. Перелік документів:

Фізичними та юридичними особами, які бажають взяти участь в електронному аукціоні, до заяви на участь у приватизації об'єкта малої приватизації подаються такі документи:

1) для потенційних покупців - фізичних осіб - громадян України - копія паспорта громадянина України;

2) для іноземних громадян - копія документа, що посвідчує особу;

3) для потенційних покупців - юридичних осіб:

- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України - для юридичних осіб - резидентів;

- документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, - для юридичних осіб - нерезидентів;

- інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Якщо особа не має кінцевого бенефіціарного власника, зазначається інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і про причину його відсутності;

- остання річна або квартальна фінансова звітність;

4) документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску, а також документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску в розмірі 10 відсотків стартової ціни з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом), на рахунок оператора електронного майданчика, через який подається заява на участь у приватизації.

(Посилання на перелік авторизованих майданчиків: https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2);

5) письмова згода потенційного покупця щодо взяття на себе зобов'язань, визначених умовами продажу.

Начальник управління Наталія КУРНАКОВА

Містянам