18.01.2023, 09:48 Робота із призначення пільг та субсидій у рамках сучасних інформаційних технологій потребує налагодження тісної взаємодії між усіма причетними службами. Зважаючи на те, що з 1 грудня 2022 року Пенсійний фонд адмініструє цей процес, необхідно залучити всіх надавачів житлово-комунальних послуг до користування вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).
На жаль, із 811 надавачів житлово-комунальних послуг, які зафіксовані у Полтавській області, на 18.01.2023 електронну реєстрацію на вебпорталі Фонду пройшли лише 321, що становить близько 40% від їх загальної кількості.
Нагадуємо, що єдиним шляхом реєстрації надавача послуг на вебпорталі електронних послуг є електронне звернення установи-надавача до Головного управління (gu@pl.pfu.gov.ua) і надання такої інформації:
- - назва підприємства,
- - код ЄДРПОУ,
- - прізвище відповідальної особи;
- - відомості про її службовий кваліфікований електронний підпис із зазначенням центру сертифікації, який його надав, та кінцевим терміном дії сертифікату.
Лише після реєстрації в електронному кабінеті надавача послуг щоденно буде вивантажуватися інформація про нових отримувачів житлових субсидій і пільг для внесення відповідних розрахункових даних надавачем послуги, а також здійснюватися перевірка існуючих отримувачів послуг на предмет достовірності даних та розрахунків.
|
До вашого відомаВи можете отримувати оперативну інформацію з сайту Полтавської міської ради за допомогою RSS-каналу. |