Календар оновлень:

Події міста:05.06.2023, 12:20
Полтавцям до відома:02.06.2023, 13:31
Заяви прес-служби:01.06.2023, 14:26
Документи:01.06.2023, 03:00
 
Останнє оновлення: 05.06.2023, 12:20
ГородянамЦ Н А П Для юридичних осіб Для бізнесу та інвестора For foreign visitorse-gov
Петиція Публічна інформація Документи Місто Міська влада Події міста Приймальня Всі розділи
Полтава

Офіційний сайт Полтавської міської ради
та виконавчого комітету

Полтава — перлина України,
її історична і духовна скарбниця —
місто, в якому хочеться жити.

До відома юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

Відділ документального забезпечення управління діловодства Департаменту діловодства та інформаційних технологій забезпечує централізований облік в електронній формі службових листів від установ - юридичних осіб, заяв від фізичних осіб – підприємців, адресованих міському голові, секретарю міської ради, першому заступнику міського голови, заступнику міського голови – керуючому справами виконавчого комітету міської ради, заступникам міського голови та також таких листів (заяв), в адресаті яких не зазначено посаду, а вказано: Полтавська міська рада або/та виконавчий комітет.

Службові листи та звернення на паперових носіях можна направити поштою або подати особисто за адресою: 36000, м. Полтава, вулиця Соборності, 36, перший поверх, кімната 133.

Електронні документи направляються через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ) учасниками системи взаємодії – юридичними особами або фізичними особами-підприємцями, що в установленому порядку підключилися до системи.

Електронні документи, що надходять електронною поштою без кваліфікованого електронного підпису (кваліфікованої електронної печатки), реєстрації не підлягають.

Рекламні та комерційні пропозиції просимо направляти для розгляду з урахуванням вказаних вище вимог. Якщо така кореспонденція надходитеме електронною поштою, то вважатиметься повідомленнями «спам» (англ. SPAM) і відхилятиметься без розгляду.

Телефони для довідок: +38 (0532) 56-47-72, +38 (0532) 52-24-84.

Вимоги до службових листів юридичних осіб:

  • Листи юридичних осіб оформляються на офіційних бланках установи.
  • Лист повинен мати обов’язкові реквізити: найменування установи, яка направила документ, дату, реєстраційний індекс документа, адресат, текст, особистий підпис уповноваженої особи, У разі потреби відмітка про додатки і їх наявність в повному обсязі.
  • Неправильно оформлені (відсутність особистого підпису, вказаних додатків), пошкоджені або надіслані не за адресою (адресовані іншим установам) документи повертаються відправникові без розгляду.
  • Інформацію щодо запитів на отримання публічної інформації розміщено в розділі Публічна інформація

    Для ознайомлення: