Календар оновлень:

Події міста:Сьогодні, 09:00
Заяви прес-служби:18.09.2020, 11:52
Документи:17.09.2020, 15:43
Полтавцям до відома:17.09.2020, 11:14
Відеоблог:09.04.2019, 16:04
 
Останнє оновлення: 19.09.2020, 09:00
ГородянамЦ Н А ПЕкономіка та інвестиції Полтава туристична For the foreign visitorse-gov СЕД Megapolis
Петиція Публічна інформація Документи Місто Міська влада Події міста Приймальня Всі розділи
Полтава

Офіційний сайт Полтавської міської ради
та виконавчого комітету

Полтава — перлина України,
її історична і духовна скарбниця —
місто, в якому хочеться жити.

Система управління якістю робить владу відкритішою для людей

20.02.2009, 15:55

Систему управління якістю, запроваджену у міськвиконкомі, презентували сьогодні громадськості. Як зазначив на зібранні заступник міського голови, керуючий справами виконкому Володимир Корчака, основне завдання системи – покращити надання послуг громадянам через ефективну та оперативну роботу відділів і управлінь. Особлива увага зверталася на питання організаційної структури, кваліфікацію і компетенцію посадовців, якісний рівень управління інформацією. Відтепер відвідувачі не почувають себе загубленими у „коридорах влади", а знають, що тут на них чекають доброзичливість, прагнення допомогти, можуть вільно орієнтуватися у механізмі отримання тієї чи іншої послуги. З цією метою у холі міськвиконкому працюють адміністратор, інформаційно-довідкова система, є покажчики кабінетів, стенди з інформацією про служби, графіки прийому. Кожен службовець має персональний бейдж зі вказаними прізвищем, ім'ям, по-батькові та посадою. Створено управління, яке займається роботою зі зверненнями громадян, до його складу введено відділ оперативного реагування на звернення (колишня контрольно-диспетчерська служба). До речі, сам відділ виведено безпосередньо в хол – для зручності відвідувачів.

Важливим у діяльності міськвиконкому є надання 183-х адміністративних послуг. По кожній з них розроблені інформаційні та технологічні карти. Вони вказують замовникам алгоритм отримання тієї чи іншої послуги.

Діє офіційний портал міської ради, відвідувачі якого мають змогу взяти участь в обговоренні питань розвитку Полтави через розділ „Форум". Впроваджено правила усного і телефонного спілкування, що позитивно впливають на психоемоційний тон розмови з громадянами. Основні вимоги до поведінки службовців містить Етичний кодекс посадових осіб міськвиконкому.

Розуміння і підтримка всього депутатського корпусу, представники якого були присутні на презентації, злагоджена робота виконавчих структур дозволили з гідністю витримати зовнішній аудит незалежних експертів ТОВ „ТЮФ Норд" і, як результат, отримати сертифікат якості. Цей документ, який щойно надійшов до міськвиконкому, нагадування всім і кожному: влада у Полтаві існує для людини.

Журналістам до відома

18.09.2020, 11:52.  Перелік заходів до Дня міста (18–23 вересня) Більше інформації

17.09.2020, 10:23.  17. 09. 2020, 14: 00 - засідання робочої групи з реалізації програми «Міста, вільні від домашнього насильства» (ПМР, к. 223) Докладніше

15.09.2020, 15:52.  Перелік заходів на 16. 09. 2020 Читати далі

14.09.2020, 15:06.  Перелік заходів на 15. 09. 2020 Докладніше

Інша інформація

 

До вашого відома

Ви можете отримувати оперативну інформацію з сайту Полтавської міської ради за допомогою RSS-каналу.

19.09.2020, 09:00