Календар оновлень:

Документи:12.08.2020, 16:43
Заяви прес-служби:12.08.2020, 15:13
Події міста:12.08.2020, 14:52
Полтавцям до відома:11.08.2020, 11:03
Відеоблог:09.04.2019, 16:04
 
Останнє оновлення: 12.08.2020, 16:43
ГородянамЦ Н А ПЕкономіка та інвестиції Полтава туристична For the foreign visitorse-gov СЕД Megapolis
Петиція Публічна інформація Документи Місто Міська влада Події міста Приймальня Всі розділи
Полтава

Офіційний сайт Полтавської міської ради
та виконавчого комітету

Полтава — перлина України,
її історична і духовна скарбниця —
місто, в якому хочеться жити.

Нові ідеї формують успішне місто: у Полтаві презентували результати напрацювань із розробки маркетингової стратегії

13.03.2020, 15:05

Сьогодні, 13 березня, у Полтавській міській раді відбулося засідання робочої групи із розробки маркетингової стратегії міста. На засідання були присутні представники структурних підрозділів міськвиконкому, комунальнаних та громадських організацій, бізнесу тощо.

Відкриваючи засідання, секретар міської ради Олександр Шамота відзначив продуктивну роботу фахівців, учасників робочої групи:

— Сьогодні ми вже маємо цілісний напрацьований матеріал проєкту Маркетингової стратегії міста. Дуже вдячний всім, хто долучався до процесу, адже важливо, що розробка цього документу продукт тривалої роботи не лише експертів та чиновників, а й активної громадськості, яка наповнила його своїми унікальними ідеями та особливим колоритним баченням.

Маркетингова стратегія міста Полтави розроблена за підтримки проєкту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проєкт ПРОМІС). Презентований сьогодні документ, містить головні положення з ефективного та репрезентативного позиціюнування міста. А саме: методологічні підходи та опис процесу розробки Маркетингової стратегії, бачення Полтави як об’єкту маркетингу, передумови розробки Маркетингової стратегії, результати досліджень іміджу міста, концепція бренду Полтави, структура Маркетингової стратегії та наступний план дій, позиціюнування міста, промоція та просування бренду, маркетингова комунікація, впровадження та моніторинг реалізації Маркетингової стратегії.

За словами головного експерта, керівника групи експертів Проєкту ПРОМІС Ігоря Лепьошкіна, документ, що репрезентує маркетингову стратегію міста Полтави, — результат року досить потужної роботи.

— Ми, представники проєкту, розробили методологічний супровід цієї роботи, а те, що закладено у змісті — результати обговорення на чисельних зустрічах, які включають як і цікаві ініціативи, так і враховані зауваження, недоліки. Документ є лише проєктом, тому ми разом із причетними підрозділами міської ради відкриті до усіх пропозицій чи рекомендацій. Маркетингова стратегія насправді є тільки початком шляху до реалізації брендингу Полтави. Ми виділили декілька цільових груп, на які буде спрямована основна маркетингова діяльність. Сформували значення бренду не лише як певної візуалізації, а також як символу, що несе важливий сенс для людей і відповідає їхнім очікуванням. Надалі ми маємо визначити, які кроки потрібно робити для реалізації представленої стратегії, адже Полтава, особливо із туристичної точки зору, — недооцінена перлина України.

Так, за результатами дослідження в інформаційному просторі, який охоплює місцеву громаду, українців та іноземну спільноту, фахівці визначили, що місто має визначено-нейтральний образ туристичної дистанції, що потрібно змінювати на краще. Як основні цільові групи для просування міста, як маркетингового продукту, визначено:

- мешканці міста, у тому числі наймані робітники, що є необхідною умовою діяльності діючих підприємств, у першу чергу, переробної промисловості;

- туристи та гості міста (ділові та приватні відвідувачі), оскільки є потреба у збільшенні обсягів туристичних потоків;

- представники бізнесу, внутрішні та зовнішні інвестори, як важіль впливу на створення нових робочих місць.

Перший заступник міського голови Ігор Федій зауважив, що при створенні об’єктивно виграшної стратегії для представлення Полтави, однозначно варто залучати ті цільові групи, на які орієнтовано проєкт. Адже, враховуючи їхні інтереси, вподобання та цінності, експерти зможуть розробити дійсно ефективну та дієву стратегію.

Консультант проєкту ПРОМІС Володимир Проскурін розповів про складові концепції бренду міста: основні ознаки ідентичності міста, ключова ідея бренду, цінності бренду міста, опис значення бренду для різних груп інтересів міста, візуальні та вербальні атрибути дизайну бренду Полтави.

Зокрема, консультант акцентував увагу присутніх на основних ознаках ідентичності міста, серед яких: історичні події та відомі люди; культурна спадщина, література та духовність; архітектура центру міста, кругла площа, біла альтанка; зелене, екологічно чисте місто; затишне місто зі спокійним ритмом життя; місцева кухня та гастрономія.

Також експерти презентували стратегічні цілі із позиціюнування міста, промоції та просування бренду.

Заступник міського голови з економічних та соціальних питань Тетяна Юрченко наголосила:

— Ми робимо дійсно важливу справу для економічного, культурного та соціального розвитку міста. Насамперед я дуже вдячна експертам, адже без їхньої фахової оцінки Полтави, громадськості, тих пропозицій, напрацювань, які маємо сьогодні, ми б не зробили такий прогресивний крок вперед. Зараз ми маємо перспективний напрямок для ще потужнішої роботи з втілення маркетингової стратегії і надалі плануємо її лише вдосконалювати та доповнювати новими креативними ідеями. Стратегія дає нам вектор руху у напрямку вдосконалення міста, брендинг — покаже, як репрезентувати усі найкращі якості Полтави, але вирішальним фактором буде полтавська громада. Адже вся ця робота спрямована на те щоб кожен полтавець пишався досягненнями міста, його унікальністю, щоб кожен представник бізнесу хотів використовувати бренд Полтави, а саме місто було привабливим не лише на національному, а й на міжнародному рівні.

Надалі проєкт Маркетингової стратегії мають ухвалити на місцевому рівні та працювати у напрямку його реалізації.

З усіма матеріалами проєкту можна ознайомитися за посиланням:

e-Disk на http://e-disk.ukr.net
Логін: poltava_ms2019
Пароль: marketyng2019

Інші новини за цей день:

У Полтаві відзавтра працюватимуть мобільні групи для скрінінгу пасажирів, що прибдувають на авто та залізничні вокзали —18:12
Із засідання оперативного штабу у зв’язку із поширенням коронавірусу —17:26
Із позачергового засідання виконавчого комітету Полтавської міської ради —17:20
#Коронавірус: у Полтаві не зареєстровано жодного випадку захворювання, а на підтвердження підозр в області чекають лабораторних досліджень —17:05
Із засідання архітектурно-містобудівної ради —16:24
Трансляція засідання виконавчого комітету Полтавської міської ради —16:04
23 квітня у ПД «Листопад» відбудеться традиційний конкурс краси і талантів «Пара–BEST» серед студентів коледжів та технікумів —15:34
Із засідання Ради з питань безпечної життєдіяльності населення —15:11
#запобігання_коронавірусу: у Полтаві дезинфікують комунальний громадський транспорт —12:27
Коронавірус 2019-nCoV — профілактика та лікування (інформаційні матеріали для поширення) —09:13

Журналістам до відома

12.08.2020, 15:13.  Перелік заходів на 13. 08. 2020  Подробиці

11.08.2020, 13:34.  Перелік заходів на 12. 08. 2020 Докладніше

06.08.2020, 14:46.  07. 08. 2020, 10: 00 - засідання міської комісії з питань ТЕБ і НС (ПМР, к. 223) Докладніше

04.08.2020, 14:47.  05. 08. 2020, 10. 00 - засідання виконавчого комітету Полтавської міської ради (ПМР, к. 223) Більше інформації

Інша інформація

 

До вашого відома

Ви можете отримувати оперативну інформацію з сайту Полтавської міської ради за допомогою RSS-каналу.

12.08.2020, 14:52